måndag 20 juni 2022

Today

 

Förutom en riktig regnskur som kom när jag var på väg till bussen.Så har det sen varit ett väldigt fint väder här i Sundsvall i dag.
Tur att jag hade med mej paraplyet,så att jag slapp va dyngsur när jag kom till dagverksamheten.
Det är bara den här veckan och nästa som jag kommer vara på dagverksamheten.Sen blir det att ha "semester". För dom har stängt där under Juli månad.
Lite stelt,snett och svårt att helt vrida nacken typ "normalt". Dom besvären jag kan få med min nacke och huvudet i bak.På grund av min sjukdom. Det kanske syns lite grann på det jag filmat här.
Så när jag hade slutat i dag.Så åkte jag hem och la mej på sängen och vilade ett tag.
Sen åkte jag i väg till Skönsberg.För att köpa jordgubbar på en butik som heter Rubalkan.Dom brukar sälja billiga och goda jordgubbar där.Men tyvärr så fanns det inga,dom va slutsålda.Så jag köpte mandariner i stället.Dom har mycket frukt och grönsaker i den butiken.Men även mat och godis.
När jag kom ut från affären så såg jag en som går på dagverksamheten.Så vi började prata.Och gå en sväng.Sen åkte jag ner på stan och köpte mat.En tunnbrödsrulle vart det som jag tog med hem och åt.








































2 kommentarer:

  1. Anonym12:45

    Underbar blogg!! Har du instagram man kan följa dig på?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar!
      Jag har inte instagram.

      Radera