söndag 11 november 2018

Helgen

Något som är så skönt och mysig känsla.Är när man har bäddat med nya rena lakan,örngott och påslakan i sängen.Och man kryper ner där och lägger sej tillrätta och läser en bok.Det gjorde jag i natt när jag la mej och skulle sova.Så vart det först en lässtund för mej.
Jag skulle kunna byta sängkläder varje dag bara för den mysiga känslans skull.Men det skulle bli lite jobbigt då jag ska tvätta i tvättstugan.Men tanke på hur mycket tvätt det skulle bli då.Så jag låter bli med det och byter i sängen en gång i veckan istället.

Fredagen började inge bra.För jag fick ett sms som gjorde mej stressad och lite orolig.Men jag ska ringa ett samtal i morron,så får jag se hur det läser sej.Jag har inte kunnat göra det under helgen eftersom det "stället" går det inte att ringa till på helgerna.
På kvällen så åkte jag en sväng och solade.Jag brukar sola solarium i Birsta.Det finns ett där,där bowlingen är.
I går hade jag tvätttid.Så det blev några svängar till tvättstugan.
Jag har sett på Netflix och på Så mycket bättre på tv.
Annars så har jag mest tagit det lugnt i helgen.
I dag har jag städat.Jag gör oftast det på söndagarna.
Hoppas att NI har haft en bra helg!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar