fredag 1 juli 2022

Nu har jag semester(eller vad man ska kalla det)tills jag börjar igen i Augusti.

 

Det blev "avslutningsfika" på dagverksamheten.Innan ledigheten tagit sin början.
Det känns faktiskt lite tråkigt att inte gå där på en hel månad.Jag trivs väldigt bra där,så det kanske är lite därför jag känner så.
Det va fint väder till 14 tiden då det började att regna ute.Och det har fortsatt att regna hela den här fredagen.
Jag köpte den här kjolen på New Yorker.
Den hade kostat 119 kr,men va nu på rea för 39 kr.
En person som jag inte har pratat med på väldigt länge.Skrev i dag till mej på internet.Att det var länge sen vi pratade är för att jag bröt kontakten med den personen.PÅ grund av flera saker egentligen.
Han frågade hur det är med mej nu för tiden å såna saker.Och om han kunde få ringa mej.För han ville så gärna prata med mej och även förklara några saker som blivit fel när vi hade kontakt förut.
Jag svarade han att jag inte har samma telefonnummer längre som jag hade då.Och att jag faktiskt inte vet om jag vill ge han mitt telefonnummer.För att jag nog inte vill prata med han mer.Som jag redan sagt till han då när jag bröt kontakten med han.
Han kan vara envis i det han vill och gör.Men det kan även jag vara i bland.Men jag har också en svag sida när det handlar om andra människor.Vilken jag har jobbat med mej själv att inte ha.Vilket har gått ganska bra när jag hållit mej ifrån människor från att komma dom för nära.
Jag köpte med mej lite god mat från stan.
På Esplanaden,i charken som dom har där.




























































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar