fredag 8 juli 2022

Hårfärgning,fika vid vattnet.

 

I går så kom Ulla hem till mej.
Hon färgade mitt hår. Så nu är min fula utväxt borta.
Och här har håret torkat och är genom borstat.
Nästa gång det kommer färgas,blir nog om en och en halv månad,två månader nått sånt.
Och toppning av håret blir nog i slutet av det här året tror jag.
När håret var klart så åkte jag och Ulla till McDonalds.Vi köpte med oss en massa att äta.Så som chili cheese,pomfritt,chicken nuggets.Dricka,kaffe,paj mm
Vi åkte vidare till lilla Bandsjön som ligger i Timrå.
Där vi satte oss och åt.Pratade och tittade ut över vattnet.
Det va ganska blåsigt och inte jätte varmt ute.Men ändå skönt att sitta där.
Ulla hade tagit med sej solstolar och filtar.Så det va mysigt.
Jag skulle egentligen ha åkt i väg till en badstrand i dag också.Fast nån på Alnö och med Maria.Men vi har tyvärr inte kunnat göra det för att jag har haft besvär med min nacke.
Det får bli en annan dag istället.Vilket jag ser framemot!






























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar