onsdag 23 juni 2021

Bara en vecka till.

 

Tills jag blir ledig.
Under Juli månad så kommer det inte vara nån dagverksamhet för mej.För dom kommer att ha stängt där då.
Det känns lite tråkigt faktiskt.För jag trivs att vara där.
Men samtidigt så brukar tiden gå så fort känner jag.Att en månad kan kännas som en vecka ungefär.
Lite konstigt det där,för förr om åren och när jag var yngre.Så gjorde jag dubbelt mer än vad jag gör numera om dagarna.Så då borde det ju vara mera som att tiden känns som den går fortare då.Än vad den oftare gör nu.
Pulserande smärta bak i huvudet,från och till.Har jag haft senaste dagarna.
Det är som det är.Men jobbigt ändå.
Där jag ritat den runda.
Är där som det gör ont.Och värken strålar ut från.
Lite mer gnällande nu då.
Men var är solen och sommaren nånstans?















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar