måndag 13 september 2021

Där jag kan ha mina väskor,lite Botox.

 

Nu har jag en plats där jag kan ha mina handväskor.Äntligen är det fixat.
Jag har haft dom flesta av mina väskor här.Och vissa har jag lagt lite överallt typ i hallen.Jag har inte gillat att ha det så för det känns så rörigt.Men jag har inte haft nån plats som jag kan ha dom på.För att hatt,klädhyllan i hallen är full med jackor som hänger där.Och uppe på den med annat.Så finns ingen plats där att ha mina handväskor.Och byrån och skåpen är redan fulla med kläder å saker.Det finns inte heller nån mer plats att ha nån "möbel" i hallen.
Men så kollade jag runt på affärer och fick tag på en förvaringspall.Där storleken passar in att ha i hallen.Och som handväskorna får plats i.
Så jag köpte den på ÖB för 149 kr.
Inte alla rum som jag har rosa i.
Ätit god mat.
I bland så lyckas jag få till maten bra hihi..fast jag inte gillar att laga mat.Och är rätt dålig på att laga mat.
Jag äter oftare micromat än att jag lagar maten själv.
I går så var jag och gjorde Botox på pannan.
Men det tar en till två veckor innan "resultatet" syns.
Hoppas att NI har haft en bra måndag
och





























































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar