onsdag 15 september 2021

Today

 

Inte min vanliga dag när jag ska gå där.
Men det blev dagverksamheten för mej i dag ändå.
Annars så brukar jag vara där på tisdagar,torsdagar och på fredagar.
Jag har inte haft lösnaglar nu på ett tag.
Men i dag så har jag satt dit nya.
Jag gick inte på nån nagelsalong.För har lite dåligt med pengar just nu.
Utan jag fixade naglarna själv istället.Med att sätta dit lösnaglar som jag har hemma.
Sist då jag köpte lösnaglar var det en förpackning med väldigt många i.Så jag har haft en del kvar,som jag nu har kunnat använda.
Det har varit så fint väder här i Sundsvall i dag.
Jag såg till och med några som hade shorts på sej ute.
Det här blev det till frukost:
Och till middag har jag ätit:
Tänk om vintern hade kunnat vara så här!




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar