tisdag 29 mars 2022

Negativa jag i dag.

 

Det har varit några dagar nu som inte har varit så bra. Jag har inte mått så bra fysiskt. Så därför har det inte blivit något bloggande för mej.
Va less jag är på den här jävla sjukdomen som jag har.Jag avskyr verkligen att ha den!
Vissa dagar känns det mer jobbigt än andra.
Men dom dagar som är bättre är jag tacksam för.
Snart är det dags igen för sprutorna.
I slutet av April ska jag ta dom hos neurologen på sjukhuset.
Vintern den har kommit tillbaka.
I alla fall på besök en sväng.
Det började snöa här i Sundsvall en dag nu i helgen.
Och i går så snöade det en massa igen.
Men i dag har snöandet avtagit.Och solen tittade fram lite.Fast kallt har det varit ute.
Det vart en solarium solning för mej nu i kväll.

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar