fredag 4 mars 2022

Today

 

Jag har varit på dagverksamheten.
Och en sväng på stan sen.
Det har känts som vår ute i dag.
Så härligt väder har det varit!
Va skönt nu kan jag snart börja gå promenader igen.
När snön smält bort och det inte är halt ute längre.
Jag ser framemot mina promenader som jag brukade gå i somras och i höstas.Jag brukade oftast gå där nere i villaområdet när det var eftermiddag eller kväll.
Så här blev det med tavlorna och hängarna i badrummet,som jag har gjort.
Nu när det är klart.
Så nu har jag nått att kolla på då jag ligger och badar hihi..
Och badar det gör jag nästan varje dag.







































































5 kommentarer:

  1. Hej
    Har skickat pm på Facebook

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken Peter? Det är många som skriver till mej där och jag är inte alltid inne på facebook. Inte varit inne på facebook på hela dan förrän nu.

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    3. Varför har du skrivit sms till mej och hur har du fått tag på mitt telefonnummer? Läste ditt mail på facebook och kolla din sida där det står att du är gift.

      Radera
    4. Skrev för att jag ville få kontakt...
      Nr finns på hitta.
      Inget illa menat ville bara ge dig en komplimang

      Radera