söndag 15 maj 2022

Skönt att jag har fixat klart med det nu i helgen.

 

Det där med att göra iordning ute på balkongen.Det har jag skjutit upp att göra,fast jag tänkt att göra det flera gånger.Men det har inte blivit av.En viss del på grund av orkeslöshet och värk.
Men nu i helgen så har jag gjort iordning det mesta ute på balkongen,som ska göras.
Jag har putsat fönsterna.Tre stycken fönster har jag där.
Jag har gjort rent bordet,stolarna,solstolen och ett annat bord som jag också har på balkongen.Där jag ska ha blommor och lite andra saker på.
Det är bara lite dekoration till och blommor som ska köpas.Sen så är jag helt klar med balkongen.Och jag kan börja sitta där.
I dag har jag städat lite inne.Men inte så mycket som jag har velat och behövt städa här hemma.Vissa saker har jag fått hoppat över att göra,för kroppen säger ifrån tyvärr.Så det har blivit mycket vila i dag.
Soligt och fint väder har det varit från och till i helgen här i Sundsvall.Men väldigt blåsigt.
Inte ovanligt direkt att det blåser ofta! Typ var och varannan dag.


















1 kommentar:

  1. Anonym17:24

    Vilken sexig look! Härliga bilder ;)

    SvaraRadera