söndag 24 mars 2019

Jag tänker inte berätta så mycket,men lite kan jag avslöja.

Den killen har det nu blivit att jag har träffat.
Att det tagit lite tid innan vi träffades,beror inte på att jag varit tveksam till hur jag känner för honom.För det har jag känt inom mej att jag gör.Utan jag har varit väldigt kluven på grund av andra saker.Bland annat min rädsla för känslor.Och att jag också behöver ta det långsamt,att inte som ha för bråttom.
Han har varit hem till mej en gång och jag har varit hem till honom.
Och nu till veckan så ska jag träffa han.Jag ska åka och hälsa på han.
Han bor också i Sundsvall som jag gör.Men vi bor inte så nära,utan det är en bit att åka.Buss till stan och sen byta till en annan buss måste man åka då.Men det går rätt så fort ändå faktiskt.Jag har ju inte körkort och är van att åka buss.
Vi brukar prata med varandra i telefon varje dag.Och vi har haft så lätt att kunna prata med varandra om saker.Både "djupa" saker och om "skämtsamma" saker.Han har verkligen humor,är snygg och har ett fint inre.Och jag vet att han tycker om mej väldigt mycket.Och jag känner att jag tycker om han mycket.Även fast vi har kommit varann nära så är allt det här väldigt nytt.Och det är viktigt också för mej att jobba med mina rädslor för känslor och relationer.
I dag ska jag ta itu med städningen här hemma.
För jag orkade aldrig göra det i går.Men tvätta det gjorde jag i alla fall.
Sen i kväll så kommer Robinson på tv.Och det måste jag bara se på.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar