torsdag 13 juni 2019

Torsdagen

I dag har jag fixat med lite saker.Och så kom Ulla förbi en sväng för att hämta min nyckel.Hon är ju så snäll som både ska skjutsa in mej till sjukhuset i morron.Och även se till så jag vaknar i tid.Jag har ju liksom en dum förmåga att inte alltid vakna av larmet på telefon,eller om telefonen ringer.Och om det är tidigt jag ska upp på morgonen.Jag kan sova alltför djupt.Är allt annat än lättväkt.I bland kan sånt va bra för finns dom som vaknar av minsta ljud.Och det skulle inte va så roligt det heller.Men ska man jobba eller i väg på något viktigt på morgonen.Då är det bra att vakna av ljud.
På kvällen så kom killen.Och det vart en bra kväll med han.
Nu ska jag lägga mej och sova snart.
För i morron så ska jag till neurologen.
Kramar från mej!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar