torsdag 8 juli 2021

Life is good in the sun

 

Gjorde mej en god smoothie.
Med hallon,jordgubbar,kiwi och vanilj.
Jag är inte så förtjust i alkohol och brukar ju inte dricka.
Men sånt här kan vara väldigt gott i stället tycker jag.
Skönt det är med sol och värme.
Men jag kunde inte sitta ute jätte länge för det har varit så jäkla varmt.
Men inne i min lägenhet så är det nästan ännu varmare.Känns det som i alla fall.
Min lägenhet har alltid varit nästan för varm under somrarna.Speciellt dom dagar det är många värme grader ute.Vet inte om det kan vara för att jag bor nån våning upp.Eller hur lägenheten är byggd.Men kan kännas lite som att vara i en bastu.
Nu ska jag lägga mej i sängen och se på tv programmet,Gift vid första ögonkastet USA.
Hoppas att NI har haft en

Kram från mej!










 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar