fredag 23 juli 2021

Kamerabloggat i går.

 

När dom hade gjort klart naglarna på salongen.
Läste på en sida att man kunde ha på vaselin bredvid nagelbanden.När man ska måla sina naglar.För om det då råkar komma nagellack på fingret är det bara att torka bort.Vaselinet gör att inget nagellack fastnar på huden då.
Så jag testade att göra det när jag målade mina naglar den här gången.Och det blev bättre då.
Även om jag inte får till dom helt perfekta.Så är det i alla fall en början.
Övning kanske kommer ge färdighet hihi..
Jag målade dom först med rosa nagellack.
Och sen ovanpå det med ett genomskinligt glittrigt nagellack.
Sist på några av naglarna målade jag lite "mönster" eller vad man nu ska kalla det.Med ett annat nagellack som är i en  lite mörkare rosa färg.






































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar