onsdag 7 oktober 2020

Det blev en spontan klippning. Och så har jag äntligen fått datumet när jag ska till neurologen. Kamera bloggat






                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Dom här två tavlorna köpte jag på Rusta.Dom ska jag ha i mintgröna ramarna i vardagsrummet.
Och ett ljus blev det som jag köpte på Jysk.
Mycket för att jag gillar dom färgerna.
Den här årstiden så blir det många tända värmeljus på kvällarna.





Tänd ett ljus och låt det brinna
Låt aldrig hoppet försvinna det är mörkt nu
Men det blir ljusare igen!







Kram från mej!
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar