fredag 2 oktober 2020

Det är nog dags för en toppning nån dag snart.

 

Jag vet inte om jag helt har tappat minnet nu hihi..Men jag kommer inte på nu när det var som jag va till hårfrisören sist.Om det var i våras eller på sommaren? I alla fall så är det några månader sen.Så jag måste beställa tid till frissan snart för en genom klippning av håret.
Just nu är jag så helvetes jävla less på min störda nacke.Och där kom det en massa jävla svordomar.Fult att svära ju! 
Man ska ju varken svära eller klaga typ.För det finns ju alltid nån som har det värre.Men jag är så trött i bland bara på att ha det så här med värk och besvären som är.Det blir ju alltid så här några veckor innan det är dags att ta nya sprutor.Men man får ju inte ta sprutorna innan tre månader,även om besvären och värken kommit tillbaka.Att det är så har neurologen förklarat för mej att tar man botox sprutor för ofta,tätt så kan det finnas en risk att man blir immun mot botoxet.
I bland så har jag svårt att inse och framför allt acceptera att jag har en kronisk sjukdom.För jag tänker på hur det var innan jag fick den.Och när jag börjat tänka så på det så vill jag bara backa tillbaka tiden till då.Och ha livet så igen.Orealistiska tankar är det.Men tankarna kommer i bland ändå även om jag inte vill tänka på det sättet.
I bland kan det också kännas lite oroligt och gör mej stressad,när jag börjar tänka på att man faktiskt kan ha oturen att bli immun mot botoxet.Det är också tankar som kan dyka upp i huvet mitt.
Grejen är att jag tänker för mycket i bland. Istället för att vara i nuet och ta saker DÅ om det blir nått.
I dag har det varit ganska mycket så.
Men jag åkte till Eko och kollade där.För att skingra,distrahera tankarna.
Jag köpte dom här två tavlorna (posters).
Jag ska ha dom i vardagsrummet.
I dom här ramarna.
Vissa dagar kan jag tänka så positivt.Även om en situation kanske inte är så bra.
Medans andra dagar känns allt bara negativt.
Vem vet jag kanske har bipolär,är det? Eller så har man bara sån här personlighet?
Det är sällan mitt emellan för mej i alla fall.Utan mer åt upp eller ner hållet.





 
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar