söndag 25 oktober 2020

Some smått å blandat.

 

NI har väl inte glömt!
Jag såg ett par påslakan som jag tyckte va så fina.Så det vart ett köp ändå på Dollar Store när jag var där i fredags.
Testade dessa som jag aldrig ätit nån gång.
Dom va goda men inte wow.
Men gillar det mesta när det kommer till fikabröd,bakelser och efterrätter.
Är nog på gränsen till ett beroende jag har hihi..
Det är ganska sjukt egentligen att jag äter gosaker varje dag.
Vissa vanor är svåra att bryta.Men att sluta röka det klarade jag i alla fall av att göra.
Jag hade en sån jävla envishet då.Och bestämde mej spontant för att sluta.
Men ni kan ju bara gissa vad jag började göra ännu mera då i stället.
Något annat som är väldigt gott. Det är kvarg med lemoncurd smak och bananer till det. Jag åt det till frukost i dag.
Nu till veckan så är det ÄNTLIGEN dags,för att ta sprutor.
För sjukdomen Cervikal Dystoni som jag har.
Då jag bytte gardiner i köket.Så blev det också att jag gjorde om lite på köksbordet.Med att ha andra saker där på.Än vad jag hade innan.
Först ändrade jag så här.
Sen blev det så här nu.
Alla stolar är inte på plats för jag håller på att tvätta av dom.
Med mörkret ute som är.
Så får man skapa mysigt ljus inne.
























































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar