söndag 11 oktober 2020

Parfym till ordspråk.

 

Jag har pysslat på och målat den här skylt tavlan rosa.Den var vit förut.
Satte fast en liten blomma i hålet,där det var ett snöre förut som den hängde i på väggen.
Va lite roligt just med texten om parfym på tavlan..Och ha den bredvid min parfym då.Även om textens innebörd så klart handlar om annat än parfym.
Jag brukar ofta läsa ordspråk.Tycker det är kul också att komma på saker hemma som man kan göra.Att vara kreativ med händerna och i tanken.Göra saker på mitt eget sätt.Göra om lite i bland,även om det så bara är små förändringar.
Dom här sakerna är på hyllan ovanför spegeln i badrummet.

SVART som jag gillar!
Lakrits
Äter varje dag.

KAFFE
Dricker every day.
Städa bör jag.
Och det gör jag.
I alla fall i bland.
Som i dag.





















2 kommentarer: