fredag 23 april 2021

Tors och Fre dagen.

 

I går så var jag på dagverksamheten.
Jag har inte kommit i gång med att sy där ännu.Men nästa vecka så blir det.
Jag har pysslat på med att göra lite andra saker,när jag har varit där den här veckan.
Sen vart det shopping för mej.Med en massa provning av kläder.
Det finns ju så mycket fina kläder Som man vill ha.Men det är roligt att bara titta på kläder också tycker jag.
I dag så har jag också varit till dagverksamheten.
Jag slutar klockan fyra.Men jag fick gå en halv timme tidigare i dag.För att jag skulle gå till skatteverket.Dom stänger kl.16 där.
När jag var klar med det ärendet jag skulle göra där.Så åkte jag och handlade på Ica Maxi.Sen åkte jag hem och har tagit det lugnt.Legat i sängen och läst.Vilat,sett program å lite sånt bara.








































1 kommentar: