måndag 5 april 2021

Snart blir 49 till 50.

 

Frukosten i dag
Sen MERA jordgubbar och glass till det.
Jag är bäst på att äta frukost men sämst på att äta middag.Jag kan till och med hoppa över att äta mat vissa dagar.Men det är ju inte så bra det förstås.
Önskar jag hade det som hunden där hihi..
I dag har jag varit i väg på en sak.
Och så har jag haft
Det har varit ett sånt skiftande väder här i Sundsvall i dag.
Det har blåst.Känts ruggigt,men ändå solen som tittat fram då och då.
Och på eftermiddagen så kom det lite snö en kort stund.Sen har solen varit framme igen.
Typiskt April väder!
I morron så måste jag gå till Telia affären.Och försöka få till det här strulet med telefonen.Jag hoppas att jag kommer få nån hjälp då.Att det ordnar sej så att jag kan ringa igen.Och att andra kan ringa till mej.
Kanske också få nått svar på varför det har blivit så här? För det skulle jag gärna vilja veta!































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar