fredag 18 juni 2021

I går och i dag

 

Har det varit okej dagar trots en del värk och besvär med nacken min.
Kunnat släppa stressen med Telia strulet nu som har varit.Men lita på dom det kommer jag inte göra mer.
Tyvärr så kan jag bli lång sur när det gäller vissa saker.Istället för att jag blir arg och typ "exploderar" men sen går det över fort.
Fast samtidigt så är det inte alltid bra heller att vara sån med kort humör.Det kan bli väldigt fel det i vissa situationer.För dom som inte kan tygla sitt humör.
En viss balans är nog alltid bäst om man kan ha.Men kan vara svårt.Förrutom för dom människor då som pratar som att dom är perfektast,men gärna påpekar andras fel och brister.
I går så åkte jag till erikshjälpen,en secondhand affär som finns i Skönsberg.
Jag va sugen på att kolla i den affären.Men jag va också ute efter att köpa en fin kaffe kopp.En sån där gammeldags som många hade förr.Vill ha en som är i romantisk,söt stil.För jag tänkte ha den i min bokhylla i sovrummet.Tycker sånt är så fint att ha som en dekoration.Kanske sätta nån liten blomma i kaffe koppen eller nått ljus.
Jag skulle nästan vilja börja samla på såna typ av kaffekoppar.Men vet inte om jag har nån plats kvar hemma att ställa dom på i så fall.Har redan så mycket dekorationssaker hemma i min lägenhet.
Här är några av dom jag såg som jag gillade.
Blommorna på kopparna.
Ser nästan lite ut som på den tröjan,som jag hade på mej i går.
Den här tröjan köpte jag för nån vecka sen.
Älskar såna här blom mönster,motiv.
Det var tänkt att jag skulle köpa en kaffekopp med fat till.Men det vart en hel servis som jag köpte istället.För man fick inte köpa bara en kopp utan hela servisen säljs.
Dom här köpte jag.
Sen köpte jag några kläder där också.Jag kunde inte motstå frestelsen! Har nog en släng av shopaholic när det kommer till kläder hihi..
Jag köpte två stycken shorts,en kjol och två klänningar.
Så här har vädret varit här i Sundsvall i dag



































 















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar