onsdag 2 juni 2021

Shopping och balkonghäng.

 

Jag har varit och köpt lite kläder.
Den här kjolen på New Yorker.Som kostade 169 kr.
På Lager 157 så köpte jag en kortärmad cropped tröja.Som är i lite tunnare sweatshirt material,tyg.
Tröjan kostade 100 kr.Men eftersom jag är medlem där så fick betala 60 kr istället.
Och så vart det ett par cykelbyxor för 80 kr.
Jag ska nog kanske också köpa några till.För jag vill ha i olika färger.Blir nog att jag kommer köpa ett par vita och i beige färg i alla fall.
Jag tycker att leggings cykelbyxor är så sköna,snygga och att finns så många sätt att kombinera olika stil av kläder till dom.
Nu är allt klart på balkongen som jag ska ha det.
Fast det kan hända att jag köper några mer blommor.Men då blir det mera spontant.Plocka blommor det kommer jag göra.För det tycker jag om att göra och ha på balkongen.
Lite solning och kaffedrickande.Har det blivit för mej där när jag hade kommit hem.


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar