måndag 8 april 2019

Total single but not ready to mingle.

Jaa så är det och blev det!
Jag kan skriva om det nån annan gång.Varför det har blivit så här med den killen.
Det jag kan säga är att vi har känt starkt för varann.Och gör det fortfarande på ett sätt.Men problemet är hur det skulle kunna fungera mellan oss,det vet jag inte.
I dag så ringde jag då till vårdcentralen.
Och naturligtvis så sa dom att jag inte kunde få träffa en läkare.Så less jag blev!! Utan jag måste först träffa sjukgymnasten i morron.Och hon ska avgöra om jag behöver träffa en läkare eller inte.Kommer hon tycka det så kommer hon ge en remiss till läkaren.
Jag känner att jag typ hatar sjukvården just nu.Men mest hatar jag den här jävla värken! Och att jag varken kan jobba nu eller göra vanliga saker hemma.Bara va uppe korta stunder för att sen ligga i sängen hela tiden.
Får hoppas att eran måndag har varit bra.




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar