fredag 5 april 2019

Måste bara få till min nacke! För som det är nu med den så fungerar inget för mej.

Jävligt likt mej det där! Som jag ser ut när jag går.
I går på dagen så regnade det.Och på kvällen så började det att snöa.Så har det varit här i Sundsvall.Men april väder kan ju vara lite lurigt.
Men det var bara för mej att klä på mej och gå ut och gå ändå i regnet.
Jag har varit ute och gått promenad två gånger i dag.
Först på dagen och sen vart det en promenad på kvällen.
Jag va en sväng till Ica Maxi också för jag behövde handla.
Som det har blivit nu så är det mest besvärligt och jobbigt med nacken när jag sitter.Då jag står eller ligger så gör det också ont.Men det känns mer värk när jag sitter.
Jag fattar inte varför jag gnäller egentligen,för det här är ju som det är nu.Och jag kan ju inte göra mer än vad jag gör nu.Promenader och övningar.
Gnäll löser ju inte problemet och gör nacken bra.Men det är så frustrerande så måste bara ventilera av mej.
Jag vill bara att det ska bli tisdag så jag får träffa sjukgymnasten.Jag hoppas verkligen att hon kan hjälpa mej på något sätt.För annars så vet jag inte vad jag ska ta mej till.
Jag är lite nojig för tabletter.Men önskar så att jag hade haft några tabletter som kunde ta bort den värsta värken.
Hoppas att NI har haft en bra fredag i alla fall.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar