tisdag 9 april 2019

Tydligen så är det för mycket begärt att få träffa en läkare!

Läget med min nacke blev värre i natt.Och jag fick feber och började spy.Såg som flimrande prickar när jag tittade och kände mej yr.
Jag försökte ringa sjukgymnasten för att säga att jag måste få träffa en läkare istället.Jag hade ju tid till sjukgymnasten.Men kom bara fram till en svarare och jag pratade in ett meddelande där.Så ringer jag till vårdcentralen också.Vårdcentralen sa jag måste in på akuten.Så jag åker in dit där dom säger jag måste till vårdcentralen istället där jag ska träffa en läkare.Hon ringer upp dom och kommer in till mej igen och säger oj det måste ha blivit nått missförstånd av dom. Dom ska skicka en tid till dej så får du träffa en läkare på vårdcentralen.Jag hoppas verkligen att dom gör det nu också för litar inte ett skit på dom längre.Jag frågade henne på akuten om jag kunde få nått mot min värk så länge.Och hon ger mej en alvedon.Och så har jag fått ett sms av sjukgymnasten i dag där hon skriver att jag måste till läkaren. När dom på vårdcentralen hela tiden sagt till mej att jag inte får komma till dom för måste först till henne så hon får bedömma.Men tydligen så kunde hon bedöma nu utan att jag kommit till henne.
Här skickas man fram och tillbaka! Dom pratar faan hit och dit.Vill bara ha hjälp nån jävla gång.Eftersom jag inte har blivit bättre utan bara sämre.
Jag vill verkligen tacka Reima som skjutsade in mej till akuten.Till Denise som skjutsade hem mej därifrån.Och till Ulla som åkte och handlade mat å lite annat till mej i går på affären.Och så min älskade son som hjälpte mej i lördags.Jag är så otroligt tacksam för det! Och att jag har vänner som verkligen bryr sej om mej och ställer upp nu när jag inte har kunnat göra sånt här själv.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar