måndag 22 april 2019

Jag undrar hur det kommer att gå när jag ska jobba i morron.

Solen skiner och värmen den känns.
Nästan som att det vore sommar ute,fast det är vår.
Härligt är det men jag kan tyvärr inte njuta riktigt av det.Som jag skulle vilja.
Jag känner mej så begränsad när jag har det så här med min nacke.
Jag ska i alla fall försöka mej på med att gå ut och gå en promenad om en stund.
Testa att ta av mej nackkragen lite,då och då,under promenaden.
I dag har jag försökt fixa lite här hemma.
Med att diska,byta lakan i sängen och lite sånt.
Men allt går så långsamt nu när jag ska göra nått.Och jag får som avbryta hela tiden med det jag håller på att göra.
Jag minns när jag hade opererat mej,Tagit bort min ena äggstock för det var en cancer-cysta på den.Dom gjorde då som ett snitt på min mage för att kunna ta bort det.Dagarna efter att jag hade opererats så sved det,så fort jag vred mej eller rörde mej.Precis den svidande känslan,känns det samma i min nacke när jag rör mej.
På onsdag ska jag i alla fall gå till sjukgymnasten igen.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar