söndag 7 april 2019

Jag ska försöka mej på att blogga nu.





Jag spenderade hela lördagen med min son.
Vilket har varit så underbart! Och gör mej glad.
Medans jag samtidigt har ett rent helvete med min nacke.Den har förvärrats.
Jag har inte kunnat duschat,gjort mat,ingenting i stort sett.Varit som helt handikappad.Min son hjälpte mej med tvätten i går.När jag hade tvättstugan på kvällen.
Det gör ont och som hugger till och rycker när jag sitter.Samma när jag står upp.Och göra nått som att torka ett bord tex går inte,för bara jag rör armarna händerna så känns värken ännu starkare vid nacken och på huvet.Och rycken i nacken börjar mer då.
Det enda som går någorlunda är när jag ligger helt raklång på sängen.Och har kroppen prickstilla.Tar mina händer och som håller mot båda sidorna av mitt huvud.Så att det hålls still och inte börjar som glida åt ena hållet och inte börjar rycka i nacken.
Det där nackstödet som jag köpte har inte hjälpt speciellt mycket.Och känns helt värdelöst nu att ha på sej.
Jag ringde till akuten,sjukvårdsrådgivningen i dag.Och jag berättade precis hur allt var för henne som jag fick prata med där i telefonen.Hon sa att jag måste få träffa en läkare.Som ska undersöka min nacke.Inte en sjukgymnast.Som dom på vårdcentralen sagt till mej sist när jag ringde dit.
Så i morron tänker jag ringa till vårdcentralen och faan säga åt dom.Att jag faktiskt måste få bli undersökt ordentligt av en läkare.
Som det är nu kan jag inte leva ett normalt liv.Mer än att typ ligga i sängen.
Jag börjar känna mej deprimerad av det här och orolig för om jag inte kommer att få nån hjälp.Och det skrämmer mej om jag ska behöva leva med sån här smärta och bli som att jag vore handikappad.Inte kunna jobba.Det skulle kännas som en jävla sorg att inte kunna jobba mer.För jag älskar verkligen att få läsa för andra människor.
Den här värken gör mej galen! Att ha ont precis hela tiden.Så fort jag vrider på huvudet så rycker det till och jag får skakningar.Och så den här jävla värken som strålar på nacken hela tiden.
Jag känner mej helt slut på det här.Jag önskar så att jag bara kan få nån hjälp att bli fri ifrån det här.För orkar inte ha ont mer!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar