söndag 28 april 2019

Ett hjärta och samtal.

Senare under kvällen i går efter att jag hade bloggat.Så får jag ett sms med ett hjärta på skickat från den killen.Och efter ett tag så ringde han mej.
Han säger till mej att han inte kunde låta bli att ringa till mej.
Det blev att vi pratade i en timme i telefonen.
När vi pratade så kändes det så bra.Att jag glömde bort att hålla mej "hård".Som att känslan tog över.
Det här gör det så mycket svårare att HELT bryta med honom.
För när vi pratar med varann så känns det så bra.
Fast jag vet att det ändå är fel.Och har bestämt för mej själv att jag ska lämna detta.
Det blir så svårt när det är som två sidor av det här med honom.Som en våg som gungar mycket åt ena hållet och mycket åt det andra hållet.Men det är ingen balans av jämnvikt på det.
När det kommer till då jag haft nån kille eller träffat nån,så har det kunnat varit en kluvenhet som funnits där.Men när det gäller med den här killen så har det varit en väldigt kluvenhet.Inte med vad jag känner,utan med det runtomkring.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar