fredag 26 april 2019

Jag har känt mej lite gladare i dag ändå.

För jag har kunnat sitta ute lite på balkongen.Jag har en baden-baden solstol där som jag kunde ligga i.Och det funkade att ligga så där ett tag faktiskt.
Skönt att känna solen.Och kunna vara ute.Även fast det bara är på balkongen.Men när min situation är som den är nu med denna nacke.
Så får jag vara glad för dom små saker som funkar att göra.
Är det fint väder i morron så ska jag lägga mej där och sola lite.Och försöka få färg på kroppen,ansiktet.Blek som jag är nu.Det va jätte länge sen som jag solade solarium nu.
Nu på kvällen så har jag träffat Emelie.Hon skrev till mej och undrade vad jag gjorde.Och så kom hon hem till mej och hälsade på.Det var jätte länge sen jag träffade henne.Vi brukade umgås i bland förr då vi bodde grannar.Det va jätte roligt att hon kom förbi och att sitta och prata med varann.
Nu ska jag göra mej en kopp te.Och så ska jag ta en värktablett.
Jag har fått tabletter utskrivna av läkaren,som man kan ta några gånger under dagen och kvällen.
Det är skönt att jag har kunnat känna mej lite positiv i dag.Trots värk och besvär.













 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar