måndag 1 april 2019

Snacka om skillnad mot i helgen.

För i dag har det varit en kanon bra dag!
Allt har flutit på så bra i dag.Förutom nacken som är åt helvete då.Men det har varit som skit samma fast den plågar sönder mej.För andra saker i dag har känts så bra.Och speciellt en sak som jag är väldigt tacksam över.
När jag vaknade i morse så kunde jag aldrig tro att den här dagen kommer att kännas så bra.När dom senaste dagarna har varit allt annat än bra.Så i dag har jag känt en otroligt tacksamhet att jag fått haft det bra.
Jag har varit och läst,jobbat.
Varit här i Ljusta på biblioteket.Där jag vart i 2 timmar.
Men jag stod och pratade en del med hon som jobbar där också.
Eftersom jag ofta går dit så har det blivit så att hon och jag brukar prata lite med varann.Mest om böcker,men även om lite annat.
Det bästa av allt i dag.Det är att jag har pratat med min son i telefon.
Underbar början på den nya månaden!
Kram från mej












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar