söndag 31 mars 2019

Det här har varit en rätt omtumlande helg.

Jag känner mej rätt så slut efter denna helg.
Det har varit lite mycket nu.Med flera olika saker som har varit jobbiga.
Jag har haft extremt besvär med nacken.Och värk.
Den brukar va "felande" men dom här senaste dagarna har det verkligen varit besvärligt med den.Med mer värk än vanligtvis.
Något annat som också har varit dåligt extra mycket nu.Det är brist på ork.
Och trötthet.Jag har varit väldigt svag fysiskt.
Jag skulle bara vilja få vara Törnrosa.Som får sova i hundra år.
Sen så har det varit en sak som har strulat till sej.Som jag har försökt ordna,fixa.Men måste be om hjälp med det av nån till veckan för jag har inte fått till det.
Jag känner mej så stressad inom mej just nu.
Sen så blev det ett missförstånd eller vad man ska kalla det,med han den killen.
Så det vart väldigt jobbigt och påfrestande.Men tillslut blev det där utrett.Och vi hittade tillbaka till varann igen.
Fast vi ska nog ha det på ett litet annat sätt nu.För även fast vi båda har känslor för varann.Så blir det nog bättre tror jag om vi är mer åt kk hållet och bra vänner.För med vänskapen och den sexuella biten så funkar det jätte bra.
Sen hur det blir framåt,det kan man inte veta nu.
Jag tänker ofta bakåt på saker och jag tänker framåt på saker.
Men jag vill helst bara få känna att jag kan vara i nuet och inte tänka så mycket.
Nu är det dags för mej att gå och lägga mej och sova i alla fall.Så att jag orkar jobba i morron.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar