onsdag 27 mars 2019

Jag köpte lite grejer till håret.

Jag gör hårinpackning en gång i veckan.
Även då det kommer till ansiktsmask,peeling å sånt.Så brukar jag också göra det en gång i veckan.
Det blev inget bloggande för mej i går.Jag brukar oftast skriva,lägga in nått i bloggen varje dag.Men vissa dagar blir det inte så.
I går på dagen så jobbade jag.Och på kvällen träffade jag han,den killen.
Jag vet egentligen inte hur rationellt det här är.Men det är för svårt att motstå.
I dag har jag mest tagit det lugnt.
Förutom en kort promenad på dagen.
Nu borde jag ta itu med något tråkigt.Som att diska.
Fast helst av allt så skulle jag bara vilja sätta mej i soffan.Och se på nått program.Jag har både Hem till gården och Robinson som jag inte har sett på i dag.I måndags så började,Vem bor här,sändas igen på tv.Det programmet gillar jag verkligen att titta på!

Hoppas att NI har haft en bra onsdag!
Kram från mej

 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar