fredag 8 mars 2019

Lite bloggande.


I onsdags så missade jag något viktigt.För jag var så dum i huvet som sov så djupt.Att jag inte vaknade när väckningslarmet på telefon ringde.Jag skulle ha varit hos sjukgymnasten då.
Maria kom till mej framåt kvällen.Vi drack kaffe,satt och pratade.Sen vart det toppning av mitt hår.Och så gjorde jag en hårinpackning.
Jag måste ju sköta om håret.Så att det inte blir slitet och risigt.Speciellt om jag ska ha det långt.Och jag trivs bäst med att ha långt hår.Jag är glad för att jag inte behöver ha löshår längre.För går ju även en del pengar när man har det då.
Solat det har jag inte gjort på bra länge nu.Solariet som var i Birsta,där bowlinghallen var.Det har flyttats till Bosvedjan.Så när jag kommer börja sola igen så måste jag åka dit istället.
I går så kom jag inte hem förrän på kvällen.
Först var jag och jobbade,sen åkte jag in till stan och gick på biblioteket.Det vart att lämna igen böcker och låna nya.När jag var klar där.Så vart det en sväng att kolla i affärer.Åkte sen bort till Dollar Store.Där köpte jag lite "små grejer" som disktrasor,tandkräm m.m.Och så kunde jag inte motstå att köpa en rosa rund matta,som jag ska ha i mitt sovrum.Sen åkte jag hem och lämnade mattan och böckerna.Och åkte i väg igen för att handla mat,mjölk och såna saker.
Det blev för tungt och mycket att bära om jag skulle ha med mej böckerna,mattan.Och sen maten å det jag skulle handla på affären.En sak om man åkte bil då är det ju bara att lasta in sina saker.Men lite annat då man åker buss.Så därför vart jag tvungen att först åka hem och lämna det där.Så det vart mycket bussåkande för mej i går.
Jag hade inte ätit nån mat på hela dagen.Så jag var så hungrig när jag kom hem.
I dag har jag haft tvättstugan.Jag hade rätt så mycket som jag skulle tvätta.
Förutom det som låg i tvättkorgen,så tvättade jag också filtarna och överdragen som jag har på prydnadskuddarna i soffan.
Nu ska jag äta lite mat och se nått på Netflix.




















1 kommentar:

  1. Anonym21:10

    Som den gentleman jag är eller alltid försöker vara, så hade jag frågat om du ville ha bärhjälp om jag var där. :) Och hoppats att du blivit glad och låtit mig göra det.

    SvaraRadera