tisdag 19 mars 2019

Tur att jag är ledig i morron.

Eftersom jag har blivit sjuk nu.Och inte skulle kunna jobba i morgon då.
Jag har ju haft ont i halsen och har det fortfarande.
Men i dag har jag också fått feber.38,2 har jag nu.
Jag hade bestämt med Ulla att vi skulle träffas i morron.Och åka å fika.Men vet inte nu hur det kommer att bli med det i morron.Om jag kommer va dålig då eller hur jag mår då.
Det var ett tag sen jag träffade Ulla nu.Men även länge sen jag träffade andra som jag känner,mina vänner.Åkte och hälsade på dom och att dom kom till mej.Blir tyvärr sällan det nu för tiden.Det är mitt fel beror på mej det.För jag är så dålig på höra av mej och bestämma upp saker.Måste verkligen börja bli bättre på det.För jag tycker verkligen om mina vänner och det är roligt när man träffas.Felet med mej är att jag har lite börjat med att hålla mej för mej själv,lite väl mycket.Och jag kan också känna mej så orkeslös.Som att jag mest orkar jobba och inte så mycket mer.Jag vet inte egentligen helt varför jag är så mycket ensam.När jag inte behöver vara ensam.Vissa saker förstår man sej inte på med sej själv.Jag har ju alltid förut varit en sån otroligt social människa av mej.Till att jag typ nu blivit en enstörning,ensamvarg.Som trivs FÖR MYCKET med att vara själv.




 

 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar