onsdag 13 mars 2019

Mumsig frukost som jag kan tröttna på i bland.

Så här nyttig och god frukost äter jag nästan varje dag.
För att jag måste med tanke på min järnbrist.Så att jag håller den i schack.
Men även det man tycker är gott.Kan man bli lite less på i bland att äta,om man äter det för ofta.
I bland kan jag äta havregrynsgröt till frukost.
Eller risgrynsgröt och nyponsoppa.
Kaffe ger inga bra järnvärden.Men ett måste för mej på morronen att dricka.
Jag önskar att jag kunde vara lika bra med att äta mat.Som jag är med frukosten.Och att laga mer mat istället för micromat.
Vilket hemskt väder det är här i Sundsvall.
Rena snöstormen!
Blåsigt,snöigt och kallt.
Och alltför mycket snö.












2 kommentarer:

  1. JAA det ser ut som det brukar på vintern i Sundsvall. Glömmer aldrig då jag inte kunde åka hem från dig en vinter. Vägarna var ej farbara. Ha en bra dag Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anonym16:43

      Hoppas du får en bra dag du med mamma,älskar dej!

      Radera