tisdag 23 april 2019

Det gick åt helvete i dag.Med att jobba.

En timme klarade jag av att vara på jobbet.Sen så va jag tvungen att gå hem.För det började värka så i nacken och bak i huvudet.Och jag började få så mycket ryckningar där och såna där " hugg" eller hur jag nu ska kalla dom.Det känns som att det hugger till.Och så blir det som en svidande känsla.
Det var bara att ta tabletter när jag kom.Och lägga mej på sängen.
Så blev jag sängliggande där resten av dagen.
Roligt liv jag har just nu.Jävligt kul not!
Att ha värk varje dag har börjat ta på mitt psyke.Jag har börjat känna mej nere.
Att inte ens kunna klara av en sån enkel sak som att gå till sitt jobb.Och läsa för andra människor.Som jag verkligen älskar att göra! Det är så frustrerande så det finns inte!!
Men det jag tycker är mest frustrerande är att inte veta när eller om jag ens kommer att bli fri från detta helvetet.Jag ringde till en kiropraktiker i dag bara för att jag är så desperat nu.Som att all min ork och framför allt hoppet mitt känns mindre.Att bara bli besviken för att jag inte blivit bättre utan mera sämre istället.Och inte få nån RIKTIG hjälp nångång.Som att bara vänta och vänta men inte veta NÄR.
Jag var inställd på att det nog kommer att vara lite jobbigt i dag,när jag är på jobbet.Men att det var så här kämpigt det trodde jag inte.Och att värken och ryckningarna skulle bli värre bara för att jag jobbade.När jag inte har ett fysiskt krävande jobb.Men minsta jävla rörelse jag gör ger tydligen värk.Jag trodde att jag var redo att kunna jobba och jag var så glad i morse när jag vaknade.Har längtat efter att börja jobba igen.Men den glädjen togs ifrån mej fort.Jag började känna redan då jag duschade och skulle klä på mej hur ont det började göra.Att ta på sej en tröja gör ont hur stört är inte det.
Jag ska till sjukgymnasten i morron.Ska berätta för henne hur det är nu.Men känns som att det inte spelar nån roll vad jag än säger om hur ont jag har,hur svårt det är för mej att göra vanliga saker för mej som att sitta och äta,klä på mej mm.Som att jag ändå inte får nån riktig hjälp med det här.
Ni ser på bilderna här hur jävla snett mitt huvud ser ut nu.Och kommer jag kunna sluta att ha på mej den här äckel nackkragen nångång så kommer jag elda upp den.För jag hatar den som faan,samtidigt som det är det enda som ger nått slags stöd för huvudet.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar