måndag 15 april 2019

Not working today.

Näe jag blev hemma i dag.
Jag klarar inte av att börja jobba ännu på grund av hur min nacke är.
Även fast den har blivit en lite aning bättre i alla fall.Så kan jag inte va uppe några längre stunder.Utan jag måste lägga mej på sängen efter ett tag och som "vila" nacken.För det är som att det känns ansträngt efter en stund då jag står eller sitter.
Jag får ge det några dagar till.Så får jag hålla tummarna,att jag kommer att klara av att gå och jobba då.
I morron på förmiddagen så ska jag till sjukgymnasten.Och på eftermiddagen så kommer min mamma.Hon ska vara hos mej några dagar.Det ska bli så kul att träffas!
I går så träffade jag Ulla på dagen.
Vi åkte en sväng på Rusta och på Ica Maxi å handlade.
Sen hem till mej och fikade.
Apropå fika,så ska jag nu göra mej lite fika.Och sen försöka ta och städa.
Men det lär ju bli många avbrutna pausar under städningen.Med att behöva lägga sej och vila.Men det får ta den tid det tar.Inget jag kan göra åt just nu med det.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar