måndag 7 juni 2021

Hårfärgning och MASSOR av kläder har jag fått.

 

Skönt att ha utväxten i håret färgat nu.
Det var Ulla som hjälpte mej med det i dag.
Vi åkte också till en bilverkstad i Gångviken.Där Ulla skulle få en sak fixat med sin bil.
Vi fikade hemma hos mej.Budapestbakelse och kaffe.Men inte på balkongen utan inne faktiskt.För det var nästan lite för varmt att sitta där ute i dag.
I helgen som var så kom så kom Denise syster Sabina hem till mej.Med flera stora kassar fullproppade med kläder i.
Hon hade rensat ut kläder som hon inte använder.Några som hon känner hade också gjort det.Så jag fick dom kläderna också.
Så roligt att få kläder.Det kändes lite som julafton då man va barn hihi..
Sabina vet att jag gillar kläder och gulligt av henne att tänka på mej när hon skulle greja bland sina kläder.Att hon också åkte hem till mej med dom som jag fick.
Det var väldigt mycket kläder och tog lite tid att kolla igenom allt.Jag hade velat behålla nästan alla.Men kan tyvärr inte det för jag kommer inte få plats med alla dom i mina garderober.Jag önskar att jag hade haft en walk in closet.
Ett STORT TACK till Sabina för kläderna som jag fått.
Och till Ulla som färgade mitt hår.
Jag gick ut på balkongen en sväng i natt eller tidig morron kanske man kan säga det var.En del tycker att vid 5 då är det morgon,medans andra tycker det är natt då.I alla fall så såg jag regnbågen när jag satt där.Och en fågel som kom flygande.












































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar