söndag 20 juni 2021

Pink day

 

Det blev en promenad i skogen i dag för mej på eftermiddagen.
15 grader har det varit när jag tittade på termometern.Så inte nån värme då direkt.Men ganska skönt ändå när man promenerar ute att slippa svettas.
Nu på kvällen så började det regna och åska lite grann.
Min mamma bor i Stockholm och när jag pratade med henne i telefon,så sa hon att det är jätte varmt där.Att hon nästan inte ens orkar vara ute.
Vädret kan man inte styra över.Men hade man kunnat det så hade nog lagom varit bäst.
Skönt att slippa sånt där i alla fall.
Sommaren är ju helt klart BÄSTA årstiden tycker jag.
Här kommer lite kort för skojs skull bara.Som jag har tagit i sovrummet,på bokhyllan med mina saker i.Det som jag berättade om i går att jag "fixade" med.
HOPPAS ATT NI HAFT EN BRA HELG!




























































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar