lördag 13 november 2021

En plats som inte kostar något men som ger så mycket!

 

Det har inte blivit nått bloggande för mej sen i onsdags.
Jag brukar oftast skriva eller lägga in nått i bloggen varje dag.Men vissa dagar blir det inget.
Men i det stora hela så gillar jag verkligen att ha en blogg!
Vissa saker gillar man helt enkelt att ha eller att göra.
En annan sak som jag verkligen gillar väldigt mycket.
Något som är gratis men ger mer än vad man kan köpa för saker på affärer.
Att vara på bibliotek!
I går när jag hade slutat på dagverksamheten.Så gick jag till det biblioteket som finns i stan.
Jag lånade dom här böckerna.Blev det den här gången.

Trots att det är snö här,gillar inte snön hihi..Så var det ändå rätt bra väder i går för solen va framme ett tag.
I torsdags va det ingen vidare dag.För jag kände mej nere då.
Men tog i alla fall några kort då på hur vädret var.
I dag så har jag haft tvättstugan.
Det finns två tvättmaskiner där.Men dom har tagit bort den ena så vi har fått en ny där nu.
Jag har sån tur att jag inte behöver gå utomhus när jag ska tvätta.För tvättstugan är i porten bredvid så jag kan gå igenom källaren om jag vill när jag ska tvätta.
Jag hade tänkt att åka och sola solarium i dag.Men det har inte blivit av,så jag kanske åker och gör det i morron i stället.
Har jag foundation på mej så ser jag inte så blek ut i alla fall.
Jag vill inte sola för ofta.Men om jag ska vara så brun som jag hade velat egentligen så skulle jag behöva sola fler gånger än vad jag brukar göra nu för tiden.
Tur att det finns smink i alla fall hihi..Men jag tycker faktiskt att det är kul att sminka mej.Det skulle kännas tråkigt om jag inte gjorde det.Fast sminkar mej varje dag det gör jag inte.
Här har jag mitt smink å annat fix.





























































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar