onsdag 3 november 2021

Det blev en färgning. Vilket behövdes!

 

Lite så här har jag känt att mitt hår har varit på sista tiden.
I går så åkte jag till Birsta och köpte hårfärgningsmedel på Trudes hårsalong.
Jag brukar alltid köpa hårfärgning där.Det är lite dyrare än om man köper på en vanlig affär.Men jag tål inte dom medel dom har på affärer.Fått utslag och typ kliat sönder mej då.En gång vart det så illa att jag vart tvungen att åka till akuten när jag hade färgat håret.Så efter det köper jag bara hårfärgningsmedel på hårsalong.Dom har något i sina medel som inte är samma som det man kan köpa på affärer.
Sen jag började färga mitt hår med hårfärgningsmedlen som dom har på Trudes så har jag aldrig fått problem med klåda och utslag.
När jag var på Birsta så fyllde jag också på mitt busskort.Vilket jag brukar göra en gång i månaden.Och då kan jag åka på det kortet hur mycket jag vill under en hel månad.
Ulla kom till mej i dag när hon hade slutat sitt jobb.
Vi fikade,glass och kaffe vart det.
Och så färgade hon mitt hår.
Så nu känns det bra med håret igen.
Synd bara att inte mitt huvud hade kunnat bli lika bra.Och inte dra snett som det gör i bland.
Vädret här i Sundsvall i dag har varit likadant som det var i går.
Frukosten i dag
Och till middag så har jag ätit
Jag hoppas på att kunna gå på dagverksamheten i morron.
Just den här veckan så har jag ändrat om några dagar.För jag har haft såna problem med nacken.Men jag hoppas så på att det ska lugna ner sej med det.



































2 kommentarer:

  1. Hej vilken trevlig blogg. Du verkar väldigt mysig. Det vore kul att veta mer om dig. Jag är en kille på 30 snap johan_m4488 kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får tacka!
      Jag har inte snap.

      Radera