tisdag 16 november 2021

Lite i dag och i går.

 

En helt vanlig dag i går.Förutom att jag känner mej lite nere för en sak.
Jag var på dagverksamheten.Där det känns bra att vara.Jag känner ett sånt förtroende för en som jobbar där,att jag kan prata med henne om saker.Hur jag mår osv.Dom som jobbar där har också tystnadsplikt så det är tryggt att veta.
Alla har väl kanske nått i livet som drabbar en,eller som man går igenom.Som kan vara jobbigt,kämpigt,känslomässigt,svårt.
Sen trött resten av kvällen typ.Att jag mest va sängliggande.
Snön har hållit sej kvar.Men det har inte varit så kallt ändå som bra är.
Bara varit hemma i dag.
En massa ätande har det blivit.
Frukosten
Middagen
Fikat
Vissa RÄNDER går aldrig ur för mej? Verkar det som.
När det kommer till att äta gosaker och dricka för mycket kaffe.





































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar