måndag 3 januari 2022

Pastell love it!

 

Jag älskar färger i pastell.
Makes me feel good.
Jag gillar att ha det på mina saker i vardagsrummet.Där har jag bara sådana färger.
Vissa av sakerna har jag också lite i Shabby chic stil.
En del av dom här har jag målat själv.Som inte var i pastell färger när jag köpte dom.
Blommorna tex har varit vita.Och några av ramarna.
Dom här tre bilderna har jag tagit ut från nätet.Jag har ingen egen skrivare.Men på dagverksamheten har dom det.Så jag har kollat efter bilder när jag har varit där.Men målat ramen det har jag gjort hemma.
Det blir en del vilande för mej från och till under dagarna.På grund av min sjukdom Cervikal Dystoni.
Men då jag inte vilar så tycker jag att det är väldigt roligt att pyssla på hemma.


























































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar