onsdag 12 januari 2022

Today

 

Jag har ringt och pratat med den personen som ska vara mitt målsägandebiträde.Vi pratade och gick igenom några saker.Men vi ska gå igenom allt då vi träffas.Då jag bland annat kommer att få veta vad han jag ska sitta emot har sagt om det han är åtalad för.Att jag får läsa hans förhör då.Och även mitt som jag berättade för polisen och dom som frågade ut mej om händelsen som hänt.
Jag har nu fått ett datum,som är om ca 2 veckor,då jag ska träffa målsägandebiträdet på en advokatbyrå som ligger i stan.Sen så kommer själva rättegången att vara i februari månad.
Rädsla kan vara en otroligt stark känsla.Och ta makt över en.Men jag ska verkligen FÖRSÖKA att inte låta den styra.
I dag så har jag varit på dagverksamheten.
En sväng på biblioteket,kulturmagasinet i stan.
Och så vart det lite shopping på affärer.
Hoppas att NI har haft en


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar