onsdag 26 januari 2022

Det blev några köp.

 

Dom ska jag ha i mitt sovrum.
På Ica Maxi säljs dom för 19 kr styck.
Perfekt med plastblommor när man lider av migrän.Och är dålig på att sköta riktiga blommor å växter som jag är.
Det här köpte jag på Jysk.
Men jag tog ett annat lock som jag har,att ha på istället.
Den hyllan som står tom.Där ska ramen som jag ska måla vara.Jag har inte gjort det ännu bara.
Den här förvaringslådan ska jag ha i sovrummet.
På den hyllan under nattduksbordet.
Det syns inte så bra på kortet,men den är i sammet.
Att jag inte har nått på hyllan uppe,är för att jag håller på att dekorera om lite där.
Fast jag bor själv så har jag ändå en dubbelsäng.Och två nattduksbord då.Och på det andra bordet så har jag också en förvaringslåda i sammet.Fast den här är lite större,än den som jag köpte i dag.
Hoppas att NI har haft en



















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar