söndag 9 januari 2022

Ice cream mood

 

Det blev glass till kaffet.
Så gott!! 
Det kanske är vanligare att man äter mer glass under sommaren,än på vintern.
Men den här vintern har jag haft sånt sug efter glass. Så det har blivit mycket glass ätande för mej.
Mina favorit glasspinnar och som jag oftast brukar köpa är:
88 an
Nogger
Piggelin
Päron splitt
Sandwich
Även dom här köper jag ofta,för jag gillar dem med cola smaken.
Det är många glassar som inte säljs längre.Som var väldigt goda.
Jag gillade verkligen Igloo,Top hat och Puckstång.
Vissa glassar va då bättre förr tycker jag.
Nostalgisk som jag är hihi..
Farmen börjar sändas på tv i kväll.Men jag har redan sett på det första avsnittet,på play.Jag kommer att följa Farmen.
I morron börjar ett program som jag också ser på.Min favoritserie Hem till gården.Det har haft ett uppehåll nu under jul nyår veckan,då det inte sänts några avsnitt.










































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar