måndag 2 september 2019

Nu har jag äntligen fått tid till magnetröntgen!

Jag ska dit om 3 veckor.
Jag har vetat om att jag ska på det.Det sa neurologen till mej,innan sommaren när jag var där på sjukhuset.Men dom har inte vetat när.Så jag har väntat i flera veckor på att få veta datum och tid.Men nu så äntligen.
Även fast jag samtidigt känner mej lite nervös för själva undersökningen.För jag har varit in på nätet och läst lite vad olika människor har skrivit om det,när dom varit och gjort magnetröntgen.Och rätt många skriver att dom tycker att det har varit obehagligt.En kvinna skrev att hon fick sån panik att hon inte klarade av att göra det.
När jag fick brevet med tid när jag ska dit.Så fick jag också med ett papper med frågor som jag ska fylla i.Och på ena frågan står det:Har du problem att vistas i trånga utrymmen?
I bland så vet jag inte om jag blir som orolig för att jag läser om saker.Att jag blir påverkad eller om jag faktiskt är orolig för att jag är det inom mej ändå.Hur det en är med den saken så är magnetröntgen nått jag måste göra i alla fall.För jag får inte botox i nacken förrän magnetröntgen är gjord.



Magnetkamera









2 kommentarer:

  1. Jag har gjort magnetröntgen flera gånger, visst kan det vara lite läskigt, men blundar man och tänker på nåt bra brukar det gå fint, Lycka till/Kram

    SvaraRadera
  2. Anonym01:19

    Tack så mycket för att du berättar för mej känns tryggt att höra,kram Mona

    SvaraRadera