fredag 6 september 2019

I går och i dag.

I går så va jag och jobbade.
Sen vart det en sväng till Birsta.För att fylla på mitt busskort och ta ut tabletter på apoteket.Gabapentin som jag måste ta varje dag nu.Tills jag fått Botox behandling,hoppas jag på att slippa ta dom då.I alla fall varje dag som jag gör nu.
Det vart lite shopping i dag också.Va ju och kollade och köpte lite saker i tisdags också.
Man kan ju nästan tro att jag är rik som jag handlar hihi..näe då allt annat än rik är jag.Snarare tvärtom.Jag köper inte dyra saker.Sen så går jag aldrig på krogen,dricker,åker utomlands,går ut och äter på restaurang,går till hårfrissan,går på bio.Gör inga såna saker.Utan dom pengar jag gör av med förutom hyran å sånt.Det är saker till mitt hem.Och så kläder.
Men det skulle va kul att göra sånt där annat nån gång också som att gå på bio eller nått.
Men jag är ändå ganska nöjd som jag har det,tänker inte så mycket på sånt.Är nog för att jag är van också.Det enda jag vill mest och önskar är att detta med nacken ska bli bättre.Det jag tänker mest på.







Det syns vad jag gillar att ha för färg i vardagsrummet hihi..
Som jag visat förut i bloggen,så har jag massor av rosa i mitt sovrum.Men i vardagsrummet så har jag det bara i mintgrönt och turkost.
Här är några av dom sakerna som jag köpte nu i veckan.
Dom här böckerna ska jag läsa nån gång.Men jag köpte dom nu för att ha som dekoration.

I dag sysselsätter jag mej med































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar