onsdag 11 september 2019

Kan man inte sola ute så får man sola inne.

I dag har jag kunnat vara utan nackkragen lite då och då.Och jag har inte behövt lägga mej i sängen och vila nacken så många gånger.Så det här har varit en bra dag för mej.
Det hade ju varit underbart om det kommer att vara så i morron också när jag ska läsa.För då är det dags att gå och jobba för mej.

Det vart lite fusk solning för mej i dag.Men nu när sommaren är över så får det bli solning i solarium.I stället för solning på balkongen.

Förut har jag alltid solat i Birsta där bowlingen är.Men i början av det här året så flyttade bowlingen bort till Bosvedjan.Så nu blir det att åka dit istället när jag ska sola.Och i dag blev det första gången jag var dit.
Jag tänkte att jag ska ta och sola en gång i veckan.Det tror jag blir lagom.

Hoppas att eran onsdag har varit bra!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar