tisdag 26 november 2019

Tisdagen

I dag har jag träffat vännen Maria.
Jag åkte till henne på dagen.Hennes pojkvän och en kompis till dom var också där.
Jag umgås inte så ofta nu för tiden med folk.Men det brukar va kul när jag gör det.Så det här vart en trevlig dag.
Jag har ett ganska stort behov av att vara själv.Att ha min egen tid.Men även att träffa vänner i bland.En balans på saker i livet är nog alltid bra.Jag har haft lite av det.Men jag har märkt att jag mår bättre när jag har det.Inte för mycket eller för lite.
Kan lätt bli så där annars.Har det blivit en del gånger för mej i livet i alla fall.Speciellt när det kommer till relationer med andra människor.
När jag kom hem så har jag mest legat och läst.Ur en av böckerna som jag lånade på biblioteket i går.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar